Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Zabdaj o swoją Spółka zoo !

Reklama – dalszy opis

Być może w pierwszym tygodniu czytelnicy nie zareagują na Twoją reklamę. W następnym tygodniu zobaczą ją ponownie, będą chcieli zadzwonić, ale zapomną. Tydzień później zadzwonią. Niektórym może zająć miesiąc, zanim przypomną sobie o Twojej reklamie. Dopiero wtedy zaczną jej aktywnie szukać i skontaktują się z Tobą.

Słowami, które w reklamie mają największą moc, są słowa „za darmo”. Zastanów się, jak możesz zachęcić klientów, aby zadzwonili do Ciebie. Możesz reklamować się, nie wydając wielkich sum a identyfikując potencjalnych klientów i ich potrzeby. Jeśli wydaje Ci się to niełatwym zadaniem, pomyśl o swoich klientach jak o ludziach takich jak Ty, o podobnych zainteresowaniach.

Chodzi o to, aby umieszczać reklamy w miejscach, gdzie ludzie je zobaczą, a co za tym idzie, będą mogli na nie zareagować. Niektórzy z absolwentów naszej akademii zdobyli większość swoich klientów dzięki uzyskaniu zgody na umieszczenie ogłoszenia w siłowni lub klubie fitness. Ich członkowie są zazwyczaj zainteresowani własnym rozwojem, mają też ku temu odpowiednie środki. Coaching idealnie pasuje do ich stylu życia i aspiracji. Kluby sportowe i kółka zainteresowań oferują zbliżone możliwości.

Jeśli jakaś reklama nie przynosi oczekiwanych skutków, nie rezygnuj z niej. Być może wystarczy zmienić nieco nagłówek. Prowadziliśmy testy w Australii, które dowiodły, że nawet dodanie jednego słowa może mieć wpływ na reakcje. To było niesamowite. Telefony zaczęły się urywać tylko dlatego, że dodaliśmy w reklamie słowo „koleś”!

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.