Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Zabdaj o swoją Spółka zoo !

Jak udzielać wywiadu w telewizji kablowej cz. II

– 6. Jeśli możesz, umieść odniesienia do poprzednich odcinków. Jeśli twoja prezentacja jest podobna do wystąpienia którejś z wcześniej zaproszonych osób, możesz wymienić nazwisko tego gościa i datę programu, uzasadniając, dlaczego jesteś lepszy, i wskazując różnice. Możesz napisać na przykład: „Podobnie jak gość X, będę mówił o Y i Z, lecz w moim wystąpieniu przewiduję użycie ciekawych rekwizytów i łatwego do zapamiętania akronimu, który pomoże widzom zachować podawane informacje”.

– 7. Określ element wizualny, który pomoże zmienić osobę pstrykającą pilotem w widza. Dla producentów telewizyjnych liczą się wrażenia wzrokowe. Ich konkurencja znajduje się na kolejnym kanale, mają więc świadomość, że standardowemu wywiadowi muszą nadać nową formę i wymiar. Właśnie dlatego kucharze demonstrują na antenie przygotowanie potraw, zamiast tylko mówić o przepisach, i dlatego programy oparte na wywiadach, takie jak „The View”, często podlegają zmianom.

– 8. Podaj myśl w formie akronimu. Akronim to słowo utworzone z pierwszych liter lub innych części kilku słów. Skutecznie pomaga widzom w zapamiętaniu określonej myśli, zwłaszcza jeśli wiąże się z promowanym przez ciebie produktem lub usługą. Jak już wspomniałam, dzięki niemu producent czytający prezentację może lepiej wyobrazić sobie przebieg danego odcinka na antenie. Akronim daje też przewagę nad ekspertem mówiącym o podobnych sprawach, który nie stosuje tej metody.

– 9. Rozważ zaproponowanie sposobu interakcji z gospodarzem. Jeśli chcesz dostać się do jakiegoś programu i zauważasz, że jego gospodarz pracuje z gośćmi określonego rodzaju, możesz pomóc producentowi wyobrazić sobie odcinek z twoim udziałem. Na przykład kucharz prezentujący nową książkę kucharską mógłby powiedzieć: „Al Roker zrobi ze mną przepyszne gorące bułeczki drożdżowe”.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.