Artykuły biznesowe, finansowe, z ekonomii. Zabdaj o swoją Spółka zoo !

Czy konieczne jest zgłoszenie rachunku bankowego do urzędu skarbowego gdy ma się swoją firmę

Wiem, że coraz więcej młodych ludzi pragnie rozpocząć życie na własny koszt i chcą oni to osiągnąć poprzez otworzenie w pełni autonomicznej firmy. Muszą pamiętać o tym, że zgłoszenie rachunku bankowego do urzędu skarbowego jest konieczne i trzeba tym zająć w pierwszej kolejności. Oczywiście najpierw wasza firma musi być zarejestrowana by oficjalnie figurowała w systemie. Następnie trzeba zgłosić się do Urzędu Skarbowego w miejscu zamieszkania i poinformować o założeniu własnej działalności gospodarczej. Oni wtedy dadzą tobie kilka dokumentów do wypełnienia i wprowadzą je później do komputera. Od tego momentu musisz trzymać się na baczności albowiem urzędnicy skarbówki nie należą do miłych gości i jeżeli coś będziesz przed nimi ukrywał dobiorą się do ciebie bez żadnych skrupułów. Dlatego zgłoszenie rachunku bankowego do urzędu skarbowego jest tak bardzo ważne. Jeśli byś tego nie uczynił, a oni by jakimś cudem namierzyli twoje przedsiębiorstwo nie dość, że otrzymałbyś wysoką karę pieniężną to dodatkowo stanąłbyś przed wymiarem sprawiedliwości za złamanie prawa polskiego dotyczącego prowadzenia działalności gospodarczej na terenie III Rzeczpospolitej Polskiej. Takie są realia i nie można z tym walczyć jeśli chce się kręcić interesy w obrębie granic naszego kraju. Kto nie jest w stanie tego zaakcpetować musi przenieść się gdzie indziej. Wiele małych firm z tego powodu upadło, więc pamiętaj o tym dobrze gdy wejdziesz jako świerzak na rynek. Zgłoszenie rachunku bankowego do urzędu skarbowego we właściwym terminie uchroni ciebie przed prawnymi konsekwencjami.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.